Oferta dla gmin aglomeracji warszawskiej zakłada trzy poziomy dofinansowania zakupu Biletu Metropolitalnego przez gminy i trzy rodzaje biletów: „Bilet Warszawa+1”, „Bilet Warszawa+2” oraz „Bilet Warszawa+3”, w zależności od opcji wybranej przez samorządy.
Kto może skorzystać?
Oferta dedykowana jest mieszkańcom metropolii. Tańsze bilety mogą nabywać pasażerowie rozliczający się z podatków w gminie, która podpisała porozumienie z Zarządem Transportu Miejskiego.
Bilety kodowane są wyłącznie w Punktach Obsługi Pasażerów, na specjalnej Karcie Miejskiej wydawanej przez gminę. To również ona określa zasady wydawania kart.
|
Rodzaj dofinansowania Biletów Metropolitalnych |
||
I próg |
II próg |
III próg |
|
Nazwa gminy |
Konstancin-Jeziorna |
Kobyłka |
Góra Kalwaria |
Jakie są ceny?
W ofercie Warszawa+3 - za bilet 30-dniowy normalny imienny ważny w obu strefach biletowych – płaci się tylko 120 zł, o 60 zł mniej niż dotychczas. A bilet 90-dniowy normalny imienny, ważny w obu strefach kosztuje 330 zł (czyli o 130 zł mniej). Różnicę w cenie pokrywa dany samorząd.
Rodzaj biletu |
I próg |
II próg |
III próg |
|||
normalny |
ulgowy |
normalny |
ulgowy |
normalny |
ulgowy |
|
30-dniowy imienny |
166 zł |
83 zł |
150 zł |
75 zł |
120 zł |
60 zł |
30-dniowy imienny |
98 zł |
49 zł |
82 zł |
41 zł |
72 zł |
36 zł |
90-dniowy imienny |
406 zł |
203 zł |
390 zł |
195 zł |
330 zł |
165 zł |
90-dniowy imienny |
250 zł |
125 zł |
237 zł |
118,50 zł |
212 zł |
106 zł |
Podstawa prawna:
Uchwała LXVII/1849/2018 Rady m.st. Warszawy - plik pdf
Warszawski Transport Publiczny to nie tylko autobusy, tramwaje i pociągi zabierające ludzi z przystanków. To także olbrzymie ilości informacji, których codziennie na stronie internetowej Warszawskiego Transportu Publicznego poszukują pasażerowie. Chcą sprawdzić rozkład jazdy, dowiedzieć się czegoś na temat taryfy biletowej, ulg, objazdów albo znaleźć najbliższy Punkt Obsługi Pasażerów. Technologia budowy stron cały czas się rozwija i coś, co jeszcze kilka lat temu było standardem, dziś już nie daje pełnego komfortu użytkowania. Dlatego powstały nowe strony - dla wygody użytkowników treść została rozdzielona na część pasażerska i biznesową. Nowe witryny ułatwią pasażerom wyszukiwanie niezbędnych informacji. Są nowoczesne, przejrzyste i zawierają wiele przydatnych funkcjonalności. więcej