karta miejska

warszawska karta płatnicza

org_1065_mn_pkpkartaplatnicza_542

PKO Bank Polski we współpracy z m.st. Warszawą i Zarządem Transportu Miejskiego oferuje Warszawską kartę płatniczą, czyli kartę płatniczą, na której można kodować imienne bilety długookresowe.

Kartę mogą nabyć osoby, które otworzą lub mają już konto osobiste w PKO, także młodzież powyżej 13 roku życia. Mogą ją otrzymać również dowolne osoby wskazane przez posiadacza konta. Za wydanie karty bank nie pobiera opłat. Opłaty miesięczne lub roczne oraz warunki zwolnienia z nich są  takie same, jak dla standardowych kart.

Podczas wgrywania na kartę biletu komunikacji miejskiej w biletomacie można jednocześnie za niego zapłacić. Przy użyciu jednego plastiku z wgranym biletem można podróżować komunikacją miejską w Warszawie, płacić za zakupy w sklepach stacjonarnych w kraju i zagranicą, w tym również zbliżeniowo oraz w Internecie, a jeśli  poruszamy się samochodem - zapłacić za parkowanie w parkometrach z logo Visa.

Na karcie można zakodować imienne bilety długookresowe 30- i 90-dniowe, normalne i ulgowe, ważne w pierwszej, drugiej lub pierwszej i drugiej strefie biletowej. 

Wnioski o Kartę są przyjmowane w każdym oddziale banku. Na Warszawskiej karcie płatniczej, tak samo jak na warszawskiej karcie miejskiej, jest umieszczone zdjęcie właściciela. Klient składając wniosek może dostarczyć własne zdjęcie w wersji papierowej lub umówić się na przesłanie wersji elektronicznej.

zaplanuj podróż

kalandarz
Zobacz nową stronę Warszawskiego Transportu Publicznego! Zobacz nową stronę Zarządu Transportu Miejskiego! RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Zmieniamy się dla pasażerów

Zmieniamy się dla pasażerów

Warszawski Transport Publiczny to nie tylko autobusy, tramwaje i pociągi zabierające ludzi z przystanków. To także olbrzymie ilości informacji, których codziennie na stronie internetowej Warszawskiego Transportu Publicznego poszukują pasażerowie. Chcą sprawdzić rozkład jazdy, dowiedzieć się czegoś na temat taryfy biletowej, ulg, objazdów albo znaleźć najbliższy Punkt Obsługi Pasażerów. Technologia budowy stron cały czas się rozwija i coś, co jeszcze kilka lat temu było standardem, dziś już nie daje pełnego komfortu użytkowania. Dlatego powstały nowe strony - dla wygody użytkowników treść została rozdzielona na część pasażerska i biznesową. Nowe witryny ułatwią pasażerom wyszukiwanie niezbędnych informacji. Są nowoczesne, przejrzyste i zawierają wiele przydatnych funkcjonalności. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską