zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne: rozstrzygnięte

17.10.2019Dostawa elementów infrastruktury informatycznej i sieciowej (PN 69/2019)25.10.2019
01.10.2019Dostawa 200 000 sztuk kart zbliżeniowych jednostronnie drukowanych według jednego wzoru graficznego (PN 59/2019)09.10.2019
27.09.2019Dostawa i montaż na wskazanych przez Zamawiającego przystankach sieci komunikacji miejskiej m. st. Warszawy wiat przystankowych wraz z przygotowaniem i przekazaniem dokumentacji technicznej i powykonawczej (PN 67/2019)07.10.2019
26.09.2019Opracowanie koncepcji stałych organizacji ruchu dla budowy pętli autobusowej „WKD Raków” w ul. Łopuszańskiej oraz rozbudowy pętli „Fort Wawrzyszew” w ul. Księżycowej w Warszawie. (PN 61/2019)04.10.2019
18.09.2019Utrzymanie i rozwój Systemu Wspierającego Obsługę Umów Przewozowych w zakresie Taboru i Kierowców (PN 58/2019)07.10.2019
12.09.2019Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. „Modernizacja Punktu Obsługi Pasażerów na stacji Metro Świętokrzyska I linii metra” (PN 60/2019)27.09.2019
04.09.2019Dostawa elementów infrastruktury przystankowej (PN 55/2019)12.09.2019
02.09.2019Drukowanie kolorowych etykiet na bezbarwnych lub białych foliach samoprzylepnych według wzorów dostarczanych przez Zamawiającego (PN 56/2019)10.09.2019
30.08.2019Dostawa i montaż na wskazanych przez Zamawiającego przystankach sieci komunikacji miejskiej m. st. Warszawy 25 sztuk wiat przystankowych wraz z przygotowaniem i przekazaniem dokumentacji technicznej i powykonawczej (PN 57/2019)09.09.2019
29.08.2019Monitorowanie obiektów z interwencją (PN 49/2019)06.09.2019

zaplanuj podróż

kalandarz
Zobacz nową stronę Warszawskiego Transportu Publicznego! Zobacz nową stronę Zarządu Transportu Miejskiego! RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Zmieniamy się dla pasażerów

Zmieniamy się dla pasażerów

Warszawski Transport Publiczny to nie tylko autobusy, tramwaje i pociągi zabierające ludzi z przystanków. To także olbrzymie ilości informacji, których codziennie na stronie internetowej Warszawskiego Transportu Publicznego poszukują pasażerowie. Chcą sprawdzić rozkład jazdy, dowiedzieć się czegoś na temat taryfy biletowej, ulg, objazdów albo znaleźć najbliższy Punkt Obsługi Pasażerów. Technologia budowy stron cały czas się rozwija i coś, co jeszcze kilka lat temu było standardem, dziś już nie daje pełnego komfortu użytkowania. Dlatego powstały nowe strony - dla wygody użytkowników treść została rozdzielona na część pasażerska i biznesową. Nowe witryny ułatwią pasażerom wyszukiwanie niezbędnych informacji. Są nowoczesne, przejrzyste i zawierają wiele przydatnych funkcjonalności. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską