Całodobowe Miejskie Centrum Kontaktu: (22) 19115
Pod tym numerem konsultanci udzielą Państwu informacji o rozkładach jazdy, trasach i połączeniach, zmianach w komunikacji, cenach biletów i przepisach, obowiązujących ulgach, a także przyjmą Państwa zgłoszenie lub wniosek dotyczący jakości świadzonych usług, bądź konkretnego przewoźnika.
Dane adresowe:
Zarząd Transportu Miejskiego
ul. Żelazna 61
00-848 Warszawa
Adres e-mail:
ztm@ztm.waw.pl
Numer NIP:
526-025-16-41
Centrala:
22-45-94-100 lub 22-826-82-11
W przypadku chęci przekazania przez telefon sugestii, zawiadomienia o niepokojącej sytuacji lub nieprawidłowości, uprzejmie prosimy o kontakt z Miejskim Centrum Kontaktu pod całodobowym numerem (22) 19115. Możliwy jest również kontakt za pomocą portalu warszawa19115.pl.
Komórka organizacyjna | Telefon |
DZIAŁ WINDYKACJI (wszystkie rozmowy z działem windykacji są rejestrowane) |
22 27-84-910 22 27-84-911 faks: 22 45-94-209 |
Pod każdym numerem telefonu Działu Windykacji można uzyskać informację o aktualnym stanie zadłużenia. | |
DZIAŁ ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY | 22 45-94-244 |
KANCELARIA ZTM | faks: 22 82-72-552 22 45-94-243 |
DZIAŁ KONTAKTU Z PASAŻEREM | 22 27-84-901 22 27-84-902 |
DZIAŁ ORGANIZACJI PRZEWOZÓW | 22 45-94-301 |
ZEZWOLENIA (na przewozy osób w krajowym transporcie drogowym) ZAŚWIADCZENIA (na wykonywanie pubicznego transportu zbiorowego) Uwaga! Zmiana miejsca składania wniosków - ul. Żelazna 61, pok. 522 |
22 45-94-320 |
DZIAŁ ZARZĄDZANIA INFRASTRUKTURĄ KOMUNIKACYJNĄ | |
PARKINGI P+R, WĘZŁY PRZESIADKOWE |
22 56-98-101 faks: 22 56-98-159 |
DZIAŁ KADR I SPRAW SOCJALNYCH Dział Kadr i Spraw Socjalnych nie prowadzi rekrutacji na stanowiska kierujących pojazdami komunikacji miejskiej. Prosimy o kontakt bezpośrednio z firmami przewozowymi. |
22 45-94-190 22 45-94-215 |
REKRUTACJE, SZKOLENIA | 22 45-94-061 |
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. BHP | 22 45-94-119 |
DZIAŁ FINANSOWY | 22 45-94-281 |
DZIAŁ KSIĘGOWOŚCI | 22 45-94-134 |
DZIAŁ ROZWOJU TRANSPORTU | 22 45-94-175 |
GŁÓWNY KSIĘGOWY | 22 45-94-264 |
DZIAŁ ANALIZ | 22 45-94-232 |
DZIAŁ TECHNICZNY | 22 45-94-334 |
DZIAŁ SPRZEDAŻY BILETÓW | 22 45-94-208 22 45-94-195 22 45-94-198 |
AGENT MOBILNOŚCI | 664-470-527 e-mail (klik) |
DZIAŁ KONTROLI BILETÓW | 22 45-94-150 |
DZIAŁ NADZORU PRZEWOZÓW Dział Nadzoru Przewozów nie udziela informacji w sprawach przepisów taryfowych, regulaminów, bieżących utrudnień komunikacyjnych oraz rozkładów jazdy. Informacje dostępne są w Miejskim Centrum Kontaktu Warszawa 19115 pod nr tel. 22 19115. |
22 45-94-344 |
DZIAŁ INFORMACJI PASAŻERSKIEJ Dział Informacji Pasażerskiej nie udziela informacji w sprawach przepisów taryfowych, regulaminów, bieżących utrudnień komunikacyjnych oraz rozkładów jazdy. Informacje dostępne są w Miejskim Centrum Kontaktu Warszawa 19115 pod nr tel. 22 19115. |
22 45-94-335 |
INFRASTRUKTURA PRZYSTANKOWA |
22 83-53-808 |
DZIAŁ NADZORU HANDLOWEGO | 22 45-94-196 |
DZIAŁ PRAWNY | 22 45-94-214 |
DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH | 22 45-94-224 |
DZIAŁ EKONOMICZNY | 22 45-94-336 |
DZIAŁ KONTROLI WEWNĘTRZENEJ | 22 45-94-117 |
DZIAŁ FUNDUSZY EUROPEJSKICH I MARKETINGU | 22 45-94-197 |
SPRAWY DOTYCZĄCE PROMOCJI | 22 45-94-233 |
DZIAŁ PRASOWY | 22 45-94-125 |
RZECZNIK PRASOWY | 22 45-94-228 |
DZIAŁ WSPARCIA PROJEKTÓW | 22 45-94-369 |
DZIAŁ BEZPIECZEŃSTWA | 22 45-94-167 22 45-94-297 |
DZIAŁ PLANOWANIA I PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI | 22 45-94-314 |
DZIAŁ REALIZACJI INWESTYCJI I REMONTÓW | 22 45-94-270 |
DZIAŁ DS. METRA WARSZAWSKIEGO | 22 45-94-138 |
DZIAŁ ROZLICZEŃ INWESTYCJI Sprawy dotyczące najmu powierzchni, lokali. |
22 45-94-361 |
DZIAŁ ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ | 22 45-94-121 |
DYREKTOR PIONU INWESTYCJI | 22 45-94-210 |
DYREKTOR PIONU TELEINFORMATYCZNEGO I BEZPIECZEŃSTWA |
22 45-94-298 |
DYREKTOR PIONU PRZEWOZÓW | 22 45-94-301 faks: 22 45-94-303 |
DYREKTOR PIONU HANDLOWEGO | 22 45-94-227 |
DYREKTOR PIONU EKONOMICZNO-FINANSOWEGO | 22 45-94-345 |
ZASTĘPCA DYREKTORA ZTM | 22 45-94-345 |
DYREKTOR ZTM | 22 45-94-298 |
Numery rachunków bankowych:
UWAGA!
Do wpłat za jazdę bez ważnego biletu obowiązują także zindywidualizowane numery kont. Ostatnie cyfry numeru konta są numerem wezwania do zapłaty, które otrzymał pasażer.---------------
Mając na uwadze ochronę danych osobowych przetwarzanych przez Zarząd Transportu Miejskiego, uprzejmie prosimy, aby sprawach dotyczących w szczególności danych wrażliwych (np. zapytania o stan zadłużenia) w komunikacji elektronicznej używać profilu zaufanego.
Profil zaufany to bezpłatne narzędzie, dzięki któremu można potwierdzać swoją tożsamość w internecie (służy jako elektroniczny podpis). Za jego pomocą można się łatwo, szybko i bezpiecznie komunikować w różnych serwisach urzędowych.
Profil zaufany można założyć:
- przez internet
- za pomocą konta bankowego
- za pomocą certyfikatu kwalifikowanego
- w punkcie potwierdzającym
- punkty potwierdzające to różne urzędy i banki. Wniosek o założenie profilu zaufanego wysyła się przez internet, a swoje dane potwierdzają Państwo osobiście w dowolnym punkcie potwierdzającym (również za granicą)
Szczegółowe informacje dotyczące kwestii związanych z profilem zaufanym znajdują się na stronie Ministerstwa Cyfryzacji.
Warszawski Transport Publiczny to nie tylko autobusy, tramwaje i pociągi zabierające ludzi z przystanków. To także olbrzymie ilości informacji, których codziennie na stronie internetowej Warszawskiego Transportu Publicznego poszukują pasażerowie. Chcą sprawdzić rozkład jazdy, dowiedzieć się czegoś na temat taryfy biletowej, ulg, objazdów albo znaleźć najbliższy Punkt Obsługi Pasażerów. Technologia budowy stron cały czas się rozwija i coś, co jeszcze kilka lat temu było standardem, dziś już nie daje pełnego komfortu użytkowania. Dlatego powstały nowe strony - dla wygody użytkowników treść została rozdzielona na część pasażerska i biznesową. Nowe witryny ułatwią pasażerom wyszukiwanie niezbędnych informacji. Są nowoczesne, przejrzyste i zawierają wiele przydatnych funkcjonalności. więcej