kontakt

dane i telefony ZTM

Całodobowe Miejskie Centrum Kontaktu: (22) 19115
Pod tym numerem konsultanci udzielą Państwu informacji o rozkładach jazdy, trasach i połączeniach, zmianach w komunikacji, cenach biletów i przepisach, obowiązujących ulgach, a także przyjmą Państwa zgłoszenie lub wniosek dotyczący jakości świadzonych usług, bądź konkretnego przewoźnika.

Dane adresowe:

Zarząd Transportu Miejskiego

ul. Żelazna 61
00-848 Warszawa

Adres e-mail:
ztm@ztm.waw.pl

Numer NIP:
526-025-16-41

Centrala:
22-45-94-100 lub 22-826-82-11

W przypadku chęci przekazania przez telefon sugestii, zawiadomienia o niepokojącej sytuacji lub nieprawidłowości, uprzejmie prosimy o kontakt z Miejskim Centrum Kontaktu pod całodobowym numerem (22) 19115. Możliwy jest również kontakt za pomocą portalu warszawa19115.pl.

Komórka organizacyjna Telefon
DZIAŁ WINDYKACJI
(wszystkie rozmowy z działem windykacji są rejestrowane)
22 27-84-910
22 27-84-911


faks:
22 45-94-209
Pod każdym numerem telefonu Działu Windykacji można uzyskać informację o aktualnym stanie zadłużenia.
DZIAŁ ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY 22 45-94-244
KANCELARIA ZTM faks:
22 82-72-552
22 45-94-243
DZIAŁ KONTAKTU Z PASAŻEREM 22 27-84-901
22 27-84-902
DZIAŁ ORGANIZACJI PRZEWOZÓW 22 45-94-301
ZEZWOLENIA (na przewozy osób w krajowym transporcie drogowym) ZAŚWIADCZENIA (na wykonywanie pubicznego transportu zbiorowego)
Uwaga! Zmiana miejsca składania wniosków - ul. Żelazna 61, pok. 522

22 45-94-320
DZIAŁ ZARZĄDZANIA INFRASTRUKTURĄ KOMUNIKACYJNĄ
PARKINGI P+R, WĘZŁY PRZESIADKOWE
22 56-98-101

faks:
22 56-98-159
DZIAŁ KADR I SPRAW SOCJALNYCH
Dział Kadr i Spraw Socjalnych nie prowadzi rekrutacji na stanowiska
kierujących pojazdami komunikacji miejskiej.
Prosimy o kontakt bezpośrednio z firmami przewozowymi.
22 45-94-190
22 45-94-215
REKRUTACJE, SZKOLENIA 22 45-94-061
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. BHP 22 45-94-119
DZIAŁ FINANSOWY 22 45-94-281
DZIAŁ KSIĘGOWOŚCI 22 45-94-134
DZIAŁ ROZWOJU TRANSPORTU 22 45-94-175
GŁÓWNY KSIĘGOWY 22 45-94-264
DZIAŁ ANALIZ 22 45-94-232
DZIAŁ TECHNICZNY 22 45-94-334
DZIAŁ SPRZEDAŻY BILETÓW 22 45-94-208
22 45-94-195
22 45-94-198
AGENT MOBILNOŚCI 664-470-527
e-mail (klik)
DZIAŁ KONTROLI BILETÓW 22 45-94-150
DZIAŁ NADZORU PRZEWOZÓW
Dział Nadzoru Przewozów nie udziela informacji 
w sprawach przepisów taryfowych, regulaminów,
bieżących utrudnień komunikacyjnych oraz rozkładów jazdy.
Informacje dostępne są w Miejskim Centrum Kontaktu Warszawa 19115
pod nr tel. 22 19115.
22 45-94-344
DZIAŁ INFORMACJI PASAŻERSKIEJ
Dział Informacji Pasażerskiej nie udziela informacji 
w sprawach przepisów taryfowych, regulaminów,
bieżących utrudnień komunikacyjnych oraz rozkładów jazdy.
Informacje dostępne są w Miejskim Centrum Kontaktu Warszawa 19115
pod nr tel. 22 19115.
22 45-94-335
INFRASTRUKTURA PRZYSTANKOWA
22 83-53-808
DZIAŁ NADZORU HANDLOWEGO 22 45-94-196
DZIAŁ PRAWNY 22 45-94-214
DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 22 45-94-224
DZIAŁ EKONOMICZNY 22 45-94-336
DZIAŁ KONTROLI WEWNĘTRZENEJ 22 45-94-117
DZIAŁ FUNDUSZY EUROPEJSKICH I MARKETINGU 22 45-94-197
SPRAWY DOTYCZĄCE PROMOCJI 22 45-94-233
DZIAŁ PRASOWY 22 45-94-125
RZECZNIK PRASOWY 22 45-94-228
DZIAŁ WSPARCIA PROJEKTÓW 22 45-94-369
DZIAŁ BEZPIECZEŃSTWA 22 45-94-167
22 45-94-297
DZIAŁ PLANOWANIA I PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI 22 45-94-314
DZIAŁ REALIZACJI INWESTYCJI I REMONTÓW 22 45-94-270
DZIAŁ DS. METRA WARSZAWSKIEGO 22 45-94-138
DZIAŁ ROZLICZEŃ INWESTYCJI
Sprawy dotyczące najmu powierzchni, lokali.
22 45-94-361
DZIAŁ ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ 22 45-94-121
DYREKTOR PIONU INWESTYCJI 22 45-94-210
DYREKTOR PIONU TELEINFORMATYCZNEGO
I BEZPIECZEŃSTWA
22 45-94-298
DYREKTOR PIONU PRZEWOZÓW 22 45-94-301

faks:
22 45-94-303
DYREKTOR PIONU HANDLOWEGO 22 45-94-227
DYREKTOR PIONU EKONOMICZNO-FINANSOWEGO 22 45-94-345
ZASTĘPCA DYREKTORA ZTM 22 45-94-345
DYREKTOR ZTM 22 45-94-298

 

Numery rachunków bankowych:

  • bieżący: 46 1030 1508 0000 0005 5005 5007
  • do wpłat za jazdę bez ważnego biletu: 02 1030 1508 0000 0005 5005 5023
      do wpłat z zagranicy - numer IBAN: PL 02 1030 1508 0000 0005 5005 5023
                                    - kod SWIFT:
    CITI PL PX
  • do wpłat wadium: 80 1030 1508 0000 0005 5005 5074
  • do wpłat kaucji i zabezpieczeń: 27 1030 1508 0000 0005 5005 5058

UWAGA!
Do wpłat za jazdę bez ważnego biletu obowiązują także zindywidualizowane numery kont. Ostatnie cyfry numeru konta są numerem wezwania do zapłaty, które otrzymał pasażer.

---------------

Mając na uwadze ochronę danych osobowych przetwarzanych przez Zarząd Transportu Miejskiego, uprzejmie prosimy, aby sprawach dotyczących w szczególności danych wrażliwych (np. zapytania o stan zadłużenia) w komunikacji elektronicznej używać profilu zaufanego.

Profil zaufany to bezpłatne narzędzie, dzięki któremu można potwierdzać swoją tożsamość w internecie (służy jako elektroniczny podpis). Za jego pomocą można się łatwo, szybko i bezpiecznie komunikować w różnych serwisach urzędowych.

Profil zaufany można założyć:

- przez internet

  • za pomocą konta bankowego
  • za pomocą certyfikatu kwalifikowanego

- w punkcie potwierdzającym

  • punkty potwierdzające to różne urzędy i banki. Wniosek o założenie profilu zaufanego wysyła się przez internet, a swoje dane potwierdzają Państwo osobiście w dowolnym punkcie potwierdzającym (również za granicą)

Szczegółowe informacje dotyczące kwestii związanych z profilem zaufanym znajdują się na stronie Ministerstwa Cyfryzacji.

zaplanuj podróż

kalandarz
Zobacz nową stronę Warszawskiego Transportu Publicznego! Zobacz nową stronę Zarządu Transportu Miejskiego! RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Zmieniamy się dla pasażerów

Zmieniamy się dla pasażerów

Warszawski Transport Publiczny to nie tylko autobusy, tramwaje i pociągi zabierające ludzi z przystanków. To także olbrzymie ilości informacji, których codziennie na stronie internetowej Warszawskiego Transportu Publicznego poszukują pasażerowie. Chcą sprawdzić rozkład jazdy, dowiedzieć się czegoś na temat taryfy biletowej, ulg, objazdów albo znaleźć najbliższy Punkt Obsługi Pasażerów. Technologia budowy stron cały czas się rozwija i coś, co jeszcze kilka lat temu było standardem, dziś już nie daje pełnego komfortu użytkowania. Dlatego powstały nowe strony - dla wygody użytkowników treść została rozdzielona na część pasażerska i biznesową. Nowe witryny ułatwią pasażerom wyszukiwanie niezbędnych informacji. Są nowoczesne, przejrzyste i zawierają wiele przydatnych funkcjonalności. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską