Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie zarządza trzema węzłami przesiadkowymi, które pełnią dodatkowo funkcję dworców autobusowych.
W obrębie tych obiektów jest udzielana pomoc pasażerom niepełnosprawnym oraz osobom o ograniczonej sprawności ruchowej, w celu ułatwienia skorzystania z usług przewoźników.
W związku z tym na terenie dworców wyznaczone zostały specjalne miejsca, gdzie podróżny powinien się stawić najpóźniej na 30 minut przed planowanym odjazdem.
Lokalizację ww. miejsc zaznaczono na poniższych schematach:
Na węźle komunikacyjnym Metro Młociny miejsce oczekiwania znajduje się koło przystanku autobusów dalekobieżnych - pomiędzy Parkingiem Parkuj i Jedź a pętlą autobusową, obok schodów prowadzących na antresolę.
Na Dworcu Wschodnim miejsce oczekiwania znajduje się na dworcu autobusów dalekobieżnych - od strony ul. Lubelskiej, przy Punkcie Obsługi Pasażerów ZTM.
Przy Metrze Wilanowska miejsce oczekiwania znajduje się przy Parkingu Parkuj i Jedź - przy wyjściu w kierunku pętli autobusów miejskich i dalekobieżnych.
Osoba planująca odbyć podróż i chcąca skorzystać z pomocy, proszona jest o zgłoszenie takiej potrzeby pod numerem telefonu 22 56 98 116 lub wypełnienie poniższego formularza. Formularz zgłoszeniowy pozwoli naszym pracownikom poznać Państwa potrzeby i zorganizować niezbędną pomoc. Uprzejmie prosimy o jego wypełnienie i przesłanie zgłoszenia najpóźniej na 36 godzin przed planowaną godziną odjazdu Państwa autobusu.
Prosimy nie wpisywać do formularza danych osobowych.
Warszawski Transport Publiczny to nie tylko autobusy, tramwaje i pociągi zabierające ludzi z przystanków. To także olbrzymie ilości informacji, których codziennie na stronie internetowej Warszawskiego Transportu Publicznego poszukują pasażerowie. Chcą sprawdzić rozkład jazdy, dowiedzieć się czegoś na temat taryfy biletowej, ulg, objazdów albo znaleźć najbliższy Punkt Obsługi Pasażerów. Technologia budowy stron cały czas się rozwija i coś, co jeszcze kilka lat temu było standardem, dziś już nie daje pełnego komfortu użytkowania. Dlatego powstały nowe strony - dla wygody użytkowników treść została rozdzielona na część pasażerska i biznesową. Nowe witryny ułatwią pasażerom wyszukiwanie niezbędnych informacji. Są nowoczesne, przejrzyste i zawierają wiele przydatnych funkcjonalności. więcej